Případová studie: web zaměřený na výdělek z reklamy

V této druhé případové studii bych se s vámi rád podělil o výsledky jiného typu microsite orientované na dlouhodobé získání návštěvníků z vyhledávačů a výdělek z reklamy a inzerce. Jedná se o web s tématikou práce na doma bez poplatků. Na rozdíl od klasické produktové mikrostránky typu dřevěná vláčkodráha z předchozí případová studie nejde u tohoto webu ani tak o popsání konkrétního produktu a výzvu k následné akci jako spíš o poskytnutí relevatních informací, které hledá zájemce o práci.

Návštěvnost webu

Návštěvnost webu si můžete prohlédnout ve veřejně dostupných statistikách na Wauditu. V průměru se jedná o 120 návštěvníků denně.

Web funguje několik let. Drtivá většina návštěv pochází z vyhledávačů. Méně z občasné rozesílky e-mailingových kampaní (několik tisíc kontaktů), Facebook stránky (2 500 fanoušků) a jiných zdrojů.

Návštěvnost z Googlu:

Návštěvnost z Facebooku:

E-mail marketing:

Roční náklady na web – 9 000 Kč

  • Měsíční hosting od Gigaserver: 121 Kč
  • Doména: 150 Kč / rok
  • Měsíční údržba webu, tvorba obsahu a propagace: 600 Kč

Roční výdělečnost webu – přes 48 tis. Kč

Web vydělává z inzerce ze zapojených ověřených systémů práce, z PPC Sklik a z různých affiliate systémů.

Měsíční výdělek tak převyšuje 4 000 Kč.

Zhodnocení výsledků mikrostránky

Roční výdělek z webu je okolo 48 tis. Kč. Vzhledem k nákladům okolo 9 tis. Kč je čistý roční zisk přes 38 tis. Kč, což na jednu mikrostránku není špatné.

Máte zájem o podobný web? Objednejte si mikrostránky.